مجله خنیاگر

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تشویقی سگ

سگها موجوداتی عاشق بازی و تشویق هستند. دادن انواع مشوق به سگها و مخصوصا توله سگها برای تشویق آنها به کارهای مختلف جزو کارهای لذت بخش برای صاحبان سگ است. سگها نیز از تشویق شدن لذت می برند. وقتی یک توله سگ داشته باشید تربیت آن یکی از کارهای روزانه شما خواهد بود. اینکه به توله سگ خود یاد بدهید که کارهای خوبی انجام دهد و از برخی کارها دوری کند نیازمند تکرار و تمرین روزانه است. سگها بسته به نژاد و هوش سگ متفاوت است. برخی توله ها با یکبار تمرین کاری را به خوبی فرا می گیرند و برخی نیاز به تکرار دارند. لذا ممکن است برای آموزش و تربیت سگ نیاز به تکرار یک عمل به دفعات داشته باشید. نکته مهم این است که تشویقی سگ ممکن است یک تکه اسنک، بیسکوئیت، پاپکرن و یا گوشت بوده و یا حتی نوازش کردن، آفرین گفتن و دست زدن سگ باشد. تشویق کردن به سگ می فهماند که کار انجام شده مورد تایید صاحبش بوده و باید آنرا به خوبی فرا گیرد.

راهنمای خرید تشویقی و اسنگ سگ:

استفاده از تشویقی باید هدفمند باشد. باید نیاز ها و ضعف های غذایی سگمان را خوب بشناسیم تا با انتخاب اسنک مناسب، علاوه بر اموزش، یک مکمل غذایی مناسب برای او انتخاب کنیم.

سن تشویقی دادن به سگ

توله سگ ها بعد از دوماهگی میتوانند از تشویقی های نرم استفاده کنند و صاحبان آنها باید سعی کنند که با امتحان چند تشویقی، طعم مورد علاقه سگ خود را تشخیص دهند.

زمان تشویقی دادن به سگ

زمان تشویقی دادن به سگ، باید در میان وعده های اصلی غذایی سگ باشد(نه قبل یا بعد از وعده غذایی)

میزان تشویقی دادن به سگ

تشویقی باید 10 درصد از کالری و وعده غذایی سگ را تشکیل دهد نه بیشتر. که سگتان دچار چاقی نشود.

برای خرید تشویقی سگ از پت شاپ ایرانی به لینک زیر مراجعه کنید

https://animalkadeh.com/product-category/dog/food-and-treats-dog/treats-and-snacks-dog/

برای خرید تشویقی سگ از سایت های خارجی له لینک های زیر مراجعه کنید.

https://www.snacks4dogs.nl/

https://snackdog.nl/

بهترین سایت تشویقی سگ

بهترین انواع تشویقی برای سگ

تنوع زیادی از تشویقی در بازار وجود داره که شاید انتخاب رو برای ما سخت کنه. به طور کلی تشویقی‌های موجود در بازار به دسته‌های زیر تقسیم می‌شن:

  • بیسکوییت‌های تشویقی
  • تشویقی‌های نرم
  • تشویقی‌های شبیه به استخوان برای سلامت دندان‌ها
  • تشویقی‌های جویدنی (گوشت، استخوان و غضروف حیوانی)
  • تشویقی‌های رژیمی
  • تشویقی‌های گیاهی

در ادامه برخی از بهترین و پرفروش‌ترین تشویقی‌های سگ در سایت دیجی کالا رو به شما معرفی می‌کنیم که صاحبان سگ از کیفیت اونا رضایت بیشتری داشتن.

منبع:

انیمالکده

https://petpors.com/dog-treats/

مجله خنیاگر...
ما را در سایت مجله خنیاگر دنبال می کنید

برچسب : تشویقی سگ,سگ,اموزش سگ, نویسنده : علی طهماسب بازدید : 221 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 5:46

قورمه سبزی خوشمزه

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی ایرانی قورمه‌ سبزی است. این غذای پرطرفدار را همه دوست دارند و به خاطر طعم خاص و بوی دلپذیری دارد که دارد نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت. شاید سخت‌ترین مرحله تهیه این خورش خوشمزه، تهیه سبزی آن باشد. متاسفانه امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد شاید فرصت تهیه سبزی قورمه را نداشته باشید.

سبزی قورمه سبزی

در سبزی قرمه سبزی تره و جعفری دو آیتم اصلی است . شنبلیله طعم بسیار خوبی به قرمه سبزی می دهد ولی توجه داشته باشید که اگر بیشتر از میزان ذکر شده از شنبلیله استفاده کنید باعث تلخی  غذا می شود .

از اسفناج برای لعاب دادن بیشتر قرمه سبزی استفاده می شود ، البته که اسفناج به صورت کاملا سلیقه ای است و بسیاری از افراد از سبزی اسفناج داخل قرمه سبزی استفاده نمیکنند.

برای تهیه سبزی قورمه اماده از اینجا اقدام کنید

تاریخچه خورشت قورمه سبزی

این غذای خوشمزه ولذیذ دارای تاریخچه ای قدیمی است. قورمه که به گوشت کنسرو نیز اطلاق می شود در گذشته در استان هایی که نام آن ها را در بخش قبلی عنوان کردیم بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت.

همان طور که اشاره شد در این استان ها دامپروری از رونق بسیاری برخوردار بود و از این رو دسترسی ساکنین آن به گوشت های دام نیز بیشتر بود.

برای نگهداری گوشت به مانند امروزه یخچال و یا فریزری فراهم نبود از این رو با یک روش کاملاً سنتی از آن ها برای جلوگیری از فاسد شدن نگهداری می کردند.

این روش به این صورت بود که گوشت ذبح شده در تابستان را با روغن و نمک تفت داده و آن را خشک نموده و در پوست گاو یا گوسفند که مشک نامیده می شد نگهداری می کردند.

این روش مانع از فاسد شدن گوشت دام می شد. اغلب عشایر با این روش در زمستان از  قورمه برای پخت غذاهای مختلف استفاده می کردند تا اینکه به دلیل نمک و روغن زیاد این گوشتهای تفت داده شده برخی از اهالی شهرهای مختلف سبزی های معطری به آن افزودند.

خرید سبزی قورمه

مزایای سبزی قورمه سبزی خشک

1 - با خرید سبزی قرمه سبزی خشک به صورت کیلویی می توانید در چندین نوبت این غذا را درست کنید و نگرانی بابت تازه بودن سبزی نداشته باشید، بنابراین می توانید سبزی خشک را با آب ترکیب کنید تا تازه شود.

2 - نگهداری سبزی قورمه سبزی خشک در کابینت و انبارها خراب نمی شود.

3 - نیازی به خرد کردن سبزی و ترکیب مناسب سبزی ها نیست.

4 - سبزی خشک را می توان در مسافرت با خود برد و خورش مورد نظر خود را درست کرد.

6 - به صورت کاملا ارگانیک و بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده 

منبع:

https://kibo.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4%D8%AA-%D9%82%D8%B1%D9%85%D9%87-%D8%B3%D8%A8%D8%B2%DB%8C/

https://begirbepaz.com

 

مجله خنیاگر...
ما را در سایت مجله خنیاگر دنبال می کنید

برچسب : سبزی قورمه,خرید سبزی قورمه,قورمه سبزی,غذای ایرانی,قیمت سبزی قورمه, نویسنده : علی طهماسب بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 5:27

ایمپلنت فوری دندان

وجود مشکلات گوناگون در دهان و دندان میتوان پروسه های ایمپلنت گذاری را تا چندین جلسه افزایش دهد. اما شرایطی وجود دارد که بیمار با دارا بودن آن میتواند در یک جلسه ایمپلنت گذاری را انجام دهد که به آن “ایمپلنت فوری دندان” میگویند.

روش های کاشت دندان

مشکلاتی نظیر پوسیدگی عمیق و غیرقابل دسترسی دندان، عفونت های موجود در ریشه و انتهای ریشه که با عصب‌کشی درمان نشود، دندان هایی با تحلیل شدید لثه و استخوان که غیر قابل بازسازی، شکستگی عمیق دندان که حتی با درمان های خاص مثل جراحی افزایش طول تاج، ترمیم و قابل نجات نباشد. از عواملی است که باعث میشود به ناچار دندان خارج گردد و بعد از گذشت سه ماه امکان کاشت مجدد دندان وجود خواهد داشت.

جهت جایگزینی دندان از دست رفته، راه های متفاوتی از قبیل پروتز متحرک و بریج وجود دارد. پروتز متحرک همانطور که از نامش مشخص است، قابل برداشت توسط بیمار می باشد و به مروز زمان باعث تحلیل لثه و استخوان آن ناحیه  میشود، و گاهاً نیز در تکلم بیمار خلل ایجاد می کند.

اما بریچ (پروتز ثابت) که حسن اصلی آن ثابت بودن است، با تراش دندان های مجاور انجام میشود. که همین امر باعث کاهش طول عمر دندانهای مجاورو به مرور زمان باعث گیر غذایی در دهان بیمار میشود. و ضمنا بریج طول عمر خیلی بالایی نداشته و در نتیجه بهترین گزینه برای جایگزینی ناحیه بی‌دندان، کاشت ایمپلنت است.

کاشت ایمپلنت فوری

ایمپلنت فلزی از جنس تیتانیوم است قابلیت جوش خوردن با استخوان فک را دارا می باشد. و در واقع نقش ایمپلنت مانند نقش ریشه دندان در فک می باشد، که بعد باید روکش به ‌عنوان تاج دندان به ایمپلنت اضافه گردد.

یکی از تکنیک‌های مورد تقاضای بیماران درخواست کاشت فوری ایمپلنت می‌باشد که پروسه زمانی دسترسی به تاج دندان کوتاه میشود. در زمانی که ریشه، غیر قابل نگهداری باشد می‌توان هم‌زمان دندان را خارج کرد و درمان کاشت ایمپلنت را انجام داد. و در واقع ایمپلنت نقش ریشه دندان را خواهد داشت، که به این روش فرش ساکت یا کاشت فوری ایمپلنت می گویند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

مجله خنیاگر...
ما را در سایت مجله خنیاگر دنبال می کنید

برچسب : ایمپلنت فوری دندان,ایمپلنت دندان,دندانپزشک متخصص,ایمپلنت فوری, نویسنده : علی طهماسب بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 5:16

خرید بهترین لنت ترمز

لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی در خودرو می باشد که در سیستم ترمز اهمیت زیادی دارد و با به وجود آوردن اصطکاک با دیسک چرخ باعث توقف ماشین می شود. اگر به علائم تعویض لنت ترمز توجه کنید، براحتی می توانید از تصادفات احتمالی جلوگیری کنید. برخی از علائم واضح تعویض لنت ترمز شامل روشن شدن چراغ ترمز و یا نیاز به طی کردن مسافت بیشتر برای توقف کامل خودرو است که باید به آن توجه نمود.

در ادامه به بهترین برند های موجود در ایران میپردازیم.

انواع جنس لنت ترمز

لنت ترمز ارگانیک: این نوع لنت ها بدلیل ساختار نرمشان بسیار بی صدا کار می کنند و در خودروهای جدید و ماشین های صنعتی استفاده می شود. لنت ترمزهای ارگانیک بدلیل گیرایی بالا و نرم بودنشان، عمر کوتاهی دارند و انتخاب مناسبی برای خودروهای پر تردد در ترافیک شهری نیست.
لنت ترمز سرامیکی: که از مواد ارگانیک و سرامیکی به اندازه مناسب ساخته می شود و بیشتر در اتومبیل های مسابقه ای مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کم صدا می باشند.

انواع لنت ترمز

لنت ترمز نیمه فلز: جز مرسوم ترین لنت های مورد استفاده در خودروهای سواری می باشند که از مقادیر زیادی گرافیت بهره گرفته است. از آنجایی که این نوع لنت ها در دماهای بالا به خوبی عمل می کنند، عمر بالایی دارند و برای بیشتر مصرف کنندگان توجیه اقتصادی دارند.

لنت ترمز با فلز کم: که ۲۰% وزنشان از فلز و باقی از مواد ارگانیک و غیر ارگانیک تشکیل شده و بیشتر در خودروهای لوکس استفاده می شوند.

لنت ترمز تکستار

تکستار نیز از دیگر کمپانی های موفق در تولید لنت ترمز با کیفیت است که سالهای زیادی است توانسته است در زمینه تولید و پخش لوازم یدکی به خصوص لنت های ترمز مرغوب فعالیت گسترده ای را داشته باشد . این شرکت عمدتا در زمینه ی تولید لنت های عقب و جلوی پژو ، لنت تیبا و لنت پراید فعالیت خود را داشته است و توانسته است به یکی از شرکت های مطرح در تولید لنت های مرغوب و با دوام ، تبدیل شود.

این نوع از لنت به دلیل آن که بهترین کارآیی و ایمنی را دارد با بسیار از کمپانی های دنیا همکاری نموده و توانسته است با همکاری کمپانی خودروسازی که در کشور فرانسه فعالیت می کند ، در جهت تولید لنت های خودروی پژو در ایران فعالیت نماید . که در این زمینه موفق بوده و لنت های مناسبی را به بازار عرضه نموده است .

لنت ترمز الیگ

کمپانی الیگ Elig Brake Technologies در سال 1998 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لنت ترمز با استفاده از تکنولوژی ادغام شده کشورهای آمریکا و ژاپن و تولید در کشورهای تایوان و اندونزی آغار نمود.

استفاده از خلاقیت و تخصص متخصصین و همچنین تکنولوژِی انحصاری سایشی سرامیکی EFT سبب شده این کمپانی در جایگاه برترین تولید کنندگان لنت ترمز در دنیا قرار گیرد. تولیدات کارخانه الیگ در 5 کلاس متفاوت و برای انواع خودروهای استاندارد و سوپر اسپرت همچنین موتورسیکلت های استاندارد و مسابقه ای تولید و در بیش از 33 کشور جهان عرضه می شوند. سالانه بیش از 70 درصد محصولات این کارخانه به کشور آمریکا صادر می شود. شرکت الیگ مدت زیادی تامین کننده لنت ترمزهای خط تولید خودروهای تویوتا نیزبوده است.
الیگ با برندهای بزرگی مانند HITACHI، NISSHINBO، ATE، AKEBONO همکاری دارد که این خود مهر تاییدی برای اطمینان به محصولات تولیدی این کمپانی است.

خرید لنت ترمز الیگ

برای خرید لنت ترمز الیگ ، از سایت های ایرانی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://revitakhodro.com/product-brands/elig/

خرید لنت ترمز از سایت های خارجی

http://elig.co/en/

لنت ترمز افورتیس

تولیدات این شرکت به دلیل وجود مسیرهای کنترل کیفی بسیار اصولی و مدرن باعث می شود تا محصول نهایی با در نظر گرفتن تمامی معایب و مسائل ، در اندک زمانی به محصولی با کیفیت و مرغوب بدل شده و به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه شناخته شود . این کمپانی با رویکرد ارتقاء سطح کیفی تولیداتش ، هر روزه محصولاتی با کیفیت بالاتر و با ایراداتی کمتر را راهی بازار می نماید تا رضایت مندی را به بالاترین سطح خود برساند.

منبع:

رویتا خودرو

دیجی کالا

مجله خنیاگر...
ما را در سایت مجله خنیاگر دنبال می کنید

برچسب : لنت ترمز,بهترین برند لنت ترمز,لنت ترمز الیگ,لنت ترمز سرامیکی,خرید لنت ترمز, نویسنده : علی طهماسب بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 5:08

اگر بخواهیم واقع بین باشیم و راجع به این صنعت داخلی شیرآلات نظر بدیم در طی چند سال اخیر تولیدکنندگان کشورمان یه سطح بالا و خوبی در تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی رسیده اند و حرف های خوبی برا زدن دارند.

البته ناگفته نماند که بسیاری ازتولیدکنندگان شیرآلات ایرانی در محصولات خود از کارتریج و قطعات خارجی استفاده می کنند؛ اما در نهایت این مساله منجر به تولید شیرآلاتی شده که هم کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی دارند و هم با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. با یک حساب سرانگشتی می‌شود گفت که با این شرایط، خرید شیرآلات از بازار داخلی بسیار عاقلانه تر است! در این مقاله ما برای انتخاب درست و مطمئن همراه شما هستیم و ۷ برند برتر شیرآلات ایرانی در سال اخیر را معرفی و بررسی می‌کنیم.

چرا شیرآلات ایرانی بخریم؟!

اجازه بدهید جواب این سوال را با یک سوال مطرح کنیم! انتظار شما از شیرآلات در خانه‌تان چیست؟!

احتمالا مهمترین خواسته این است که کیفیت بدنه مطلوبی داشته باشد و با چند ماه استفاده در برابر آب، زنگ نزند.

طراحی ظاهری جذاب هم به اندازه کیفیت و جنس شیرآلات مهم است.

تنوع در رنگ و سبک داشته باشد تا بتوان برای فضاهای مختلف انتخاب متناسب‌تری داشت.

آبکاری باکیفیت داشته باشد و بعد از مدتی رنگ آن از بین نرود.

قیمت و ماندگاری مناسبی داشته باشد.

قطعات باکیفیتی درون آن به کار رفته باشد.

و…

خرید شیرآلات KWC

تقریبا تمام انتظارات از یک شیرآلات در موارد فوق خلاصه می‌شود. قسمت جذاب ماجرا این است که شیرآلات برتر ایرانی تمام انتظارات فوق را با قیمت پایین‌تر از نمونه‌های خارجی برای شما فراهم می‌کنند:

تمام برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم برای تنه‌ی شیرآلات از آلیاژ برنج استفاده می‌کنند که با مقاومت و استحکام بالا، بهترین ماده برای سطوح و اجزای داخلی شیرآلات است. به علاوه برنج به دلیل خورده نشدن توسط آب، سلامت مصرف‌کنندگان را به بهترین شکل حفظ می‌کند.

طراحی ظاهری و تنوع سبک در شیرآلات ایرانی بدون اغراق پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است، برای اثبات می‌توانید چند نمونه از شیرآلات جذاب درخشان را مشاهده کنید.

آبکاری در شیرآلات مطرح ایرانی درست مانند نمونه‌های خارجی با کروم و الکترواستاتیک انجام می‌شود. علاوه بر این دو آبکاری رایج، در نمونه‌هایی مانند شیر آکوا درخشان از تکنولوژی آبکاری در خلاء (PVD) استفاده شده که مقاومت رنگ بسیار بالایی دارد. یک آبکاری مناسب علاوه بر زیبایی ظاهری، نقش بسزایی در دوام و عمر طولانی شیرآلات دارد.

قطعات فنی و کارتریج استفاده شده در محصولات، اغلب وارداتی از کشورهای پیشرو اروپایی مانند اسپانیا هستند.

 

KWC یک برند با اصالت سوییسی است که در سال 1380 با عقد قراردادی با شرکت شیرآلات ایران رسما همکاری خود را با این برند در ایران آغاز نمود، با توجه به نوع همکاری، تمامی محصولات KWC با تکنولوژی کاملا متفاوت نصبت به دیگر برند‌ها تولید می‌شود و معمولا محصولات این برند به صورت چشمی، لمسی، توکار روانه بازار می‌شود.

 

پرطرفدارترین محصولات تولیدی شیرآلات kwc

 

این برند دارای محصولات متنوعی برای استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی منازل، هتل‌ها، محیط ‌های اداری، آشپزخانه‌های حرفه‌ای و اسپاها دارد.
محصولات کی دبلیو سی شامل شیرآلات بهداشتی برای حمام اعم از دوش حمام و شیر روشویی، شیرآلات آشپزخانه برای شستشوی ظروف، شیرآلات توکار برای حمام و آشپزخانه و شیرآلات هوشمند و اتوماتیک برای استفاده در مکان‌های اداری و تجاری هستند.

محصولات این شرکت تنوع بسیاری دارند که ممکن است انتخاب شما را برای خرید شیرآلات KWC کمی سخت کند. با شناخت بهتر انواع مدل‌های محصولات این برند، محصول مورد نظر و ست کامل شیرآلات محبوبتان را به راحتی انتخاب کنید.

پس از بررسی مدل‌های آن می‌توانید بهترین مدل شیرآلات KWC را انتخاب کنید و با خرید آن از فروشگاه ماوی هام سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مدل آوا

ست کامل آوا طراحی مدرن و قیمت مناسبی دارد که با خرید آن می‌توانید به زیبایی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام منزلتان بیافزایید. ست شیرآلات آوا رنگ‌های بسیار متنوعی دارد. قیمت این ست کامل نسبت به طراحی منحصر به فرد آن بسیار مناسب است که می‌توانید با خرید ست کامل این مدل از آن برای ایجاد هارمونی در شیرآلات بهداشتی منزلتان بهره ببرید.

مدل ریتا

با خرید ست کامل ریتا از شیر آشپزخانه، شیر دستشویی اهرمی و شیر حمام بهره‌مند خواهید شد. این مدل دارای رنگ‌های کلاسیک و قیمت مناسب است که با هر دکوراسیونی هماهنگی دارد. تنوع قیمت در مدل ریتا انتخاب و خرید ست کامل این شیرآلات بهداشتی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

مدل ورونا

طراحی این ست شیرآلات تا حدودی انتزاعی و مناسب برای افراد خاص پسند است. همچنین قیمت ست کامل مدل ورونا فروش آن را بالا برده است. با خرید این مدل از شیرآلات KWC جلوه‌ای خاص و دیدنی به منزل خود اضافه کنید. خرید ست کامل ورونا در رنگ‌های طلایی و استیل امکان پذیر است. قیمت این مدل نیز ارزش خرید آن را بالا برده است.

شیرآلات KWC

مدل زو

مدل زو شرکت کی دبلیو سی یکی از شیرآلات آشپزخانه این شرکت با قیمت مقرون به‌صرفه است که در سال ۲۰۱۶ جوایز برتری در اروپا دریافت کرده است.
ست کامل مدل به تکنولوژی نورپردازی مجهز است که یکی از مشخصه‌های ویژه طراحی این محصول است و می‌توانید حین خرید آن را در نظر داشته باشید.
قیمت‌ خرید این ست کامل از شیرآلات KWC با وجود جوایز دریافتی آن ارزان است. شما با خرید این ست می‌توانید یکی از افتخارات این برند را به منزلتان بیافزایید. ست زو طراحی منحنی شکل دارد که تماشای آن نرمی و لطافت را به بینندگان القا می‌کند.

مدل زئوس

رنگ‌های مشکی و سفید محصولات در این مدل بسیار جذاب و خاص هستند. ست کامل مدل زئوس با قیمت مناسبی که دارد باعث افزایش طرفداران آن برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی و حمام شده است.
شیر دستشویی اهرمی این مدل قابلیت آب‌دهی ۱۲ لیتر در دقیقه را دارد. با خرید این مدل زیبایی به خانه شما اضافه می‌شود و به دلیل سادگی آن با دکوراسیون منزلتان هارمونی ایجاد خواهد شد. با توجه به قیمت ست کامل مدل زئوس با خرید آن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

مدل جنسیس

نگاه به طراحی ست جنسیس مانند نگاه کردن به آینده است. هنر به کار رفته در طراحی این محصول مناسب برای افراد جوان است که با تکنولوژی و دنیای آینده آشنا هستند.
اگر قصد استعلام قیمت مدل جنسیس را دارید باید اشاره کنیم تنوع رنگ در این محصول کمی محدود است و فقط در رنگ نقره‌ای و جنس استیل در دسترس برای خرید مشتریان است. شیر حمام این ست کامل دارای یک کارتریج ترموستاتیک است که در کنترل دما به شما کمک می‌کند.
شما می‌توانید پس از خرید مدل جنسیس دمای دلخواهتان را هنگام حمام کردن تنظیم کرده و آن را در حرارت مورد نظر متوقف کنید. با توجه به قابلیت منحصر به فرد و تکنولوژی به کار رفته در ست کامل این محصول پرداخت قیمتی بالاتر برای داشتن حمامی آرامش بخش به راحتی توجیه‌کننده است.

مدل مریت

مدل مریت طراحی بسیار ظریف و شیکی دارد. شما می‌توانید ست کامل این مدل را به قیمت ارزان و در رنگ‌های طلایی و استیل خریداری کنید.
شیر اهرمی جوی استیک این مدل قابلیت آب دهی ۱۲٫۹ لیتر آب را در دقیقه دارد و همچنین تکنولوژی به کار رفته در این محصول از پاشیده شدن آب جلوگیری می‌کند. خرید این ست کامل مناسب افرادی است که به ظرافت و جزئیات اهمیت می‌دهند و دنبال شیرآلات بهداشتی با قیمت خوب می‌گردند.

مدل ملودا

مدل ملودا طراحی بسیار ساده و مینیمال دارد. با خرید ست کامل این محصول می‌توانید از زیبایی در حین سادگی آن لذت ببرید و با توجه به قیمت آن زیاد نیز هزینه نکنید. این مدل تنوع رنگی محدودی دارد، ولی با توجه به قیمت ست کامل آن می‌توانید پس از خرید زیبایی دکوراسیون منزل خود را افزایش دهید.


مدل‌ های توکار KWC


مدل‌های ورونا، زو و آوا از محصولاتی هستند که ست کامل مدل‌های توکار با قیمت شگفت‌انگیز دارند. شیرآلات توکار برای دوش حمام، شیر تنظیم آب حمام، شلنگ و شیر توالت و شیر روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید ست کامل یکی از مدل‌های توکار شیرآلات کی دبلیو سی می‌توانید از کارایی و ظرافت آن‌ها لذت ببرید.
پس از پرس‌وجو در مورد قیمت این مدل و با خرید این ست کامل می‌توانید از جلوه آن در حمام و سرویس بهداشتی خود لذت ببرید.

 

جنبه ظاهری در شیرآلات

 


جنبه ظاهری شیرآلات ساختمانی صرفا یک طرف قضیه را پوشش می‌دهد ولی اصل قضیه مربوط به کیفیت و دوام بهترین شیرآلات ساختمانی است، آلیاژ‌های به کار رفته، متریال و شیوه رنگ آمیزی یکی از معیار‌های مهم در تعیین کیفیت این محصولات است، البته در شیر‌های اهرمی یک نکته‌ای که بسیار بر کیفیت این نوع از شیرآلات می‌تواند تاثیر بگذارد، کیفیت بکار رفته در کارتریج این شیرآلات است، البته در این موضوع حق با شماست که نتوانید کیفیت کارتریج را تشخیص دهید زیرا کارتریج در دل شیرآلات قرار دارد و با چشم قآبل رویت نیست و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید خرید از بهترین برند‌های شیرآلات ساختمانی است .

چکیده نکات:

شیرآلات در زیبا سازی دکوراسیون تاثیر چشم گیری دارند.

نوع آلیاژ و سطح کیفیت رنگ طول عمر شیر را مشخص می‌کنند.

کیفیت کارتریج از جزئی‌ترین نکات مهم در کیفیت شیرآلات ساختمانی است.

چکیده کلیات:
با توجه به تاثیر شیرآلات در زیبایی خانه انتخآب بهترین برند شیرآلات ساختمانی کار بسیار دشواری می‌باشد و باید در انتخآب بهترین شیرآلات نهایت دقت را داشته باشید که در پروسه ساخت از آلیاژ، رنگ و کارتریج مناسب استفاده شود.

مصرف آب در شیرآلات ساختمانی


یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی میزان دبی آب در آن‌ها خواهد بود همانطور که می‌دانیم بیشترین میزان مصرف آب در منازل در آشپزخانه، حمام و منآبع تخلیه آب خواهد بود که در مورد آخر ارتباطی میان کیفیت شیرآلات و مصرف آب وجود ندارد.
با توجه به تغییر نسل تمامی شیر‌ها از حالت کلاسیک به حالت اهرمی پارامتر‌های مصرف آب کاملا تغییر پیدا کرده و میزان دبی آب، به توری خروجی برای پودری کردن آب و کیفیت کارتریج بستگی دارد، شیرآلاتی که از توری ریز و با کیفیت استفاده می‌کنند در مصرف آب می‌توانند تاثیر چشمگیری داشته باشند، اما عامل اصل در میزان مصرف آب کارتریج می‌باشد؛ اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که کارتریج چیست؟ کارتریج قلب شیرآلات اهرمی است که در یک قسمت آن اهرم قرار دارد و در قسمت دیگر آن حفره‌های که آب از لوله به آن‌ها منتقل و به واسطه میزان چرخش آن به سمت چپ آب گرم‌تر خواهد شد.

 

کی دبلیوسی

 

اهمیت مصرف آب در کشور همواره یک وظیفه ملی و دغدغه های نهادهای دولتی و خصوصی بوده است . مصرف سرانه بالای کشور در مقایسه با مصرف اروپا هشدار دهنده می باشد . بحران الگوی مصرف آب ضرورت احداث کارخانه ای مجهز و با استاندارد های بالا قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کیفیت و طراحی چشمگیر که استاندارد ملی را داشته باشد ایجاد کرد.

 

شیرآلات kwc،تجربه شیرآلات تولیدی کشور سوییس

 

شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران که ما آن را با عنوان شیرآلات kwc می شناسیم ، در سال ۱۳۶۳ تحت لیسانس شرکت kwc کشور سوییس در شهر صنعتی کاوه تاسیس شد و در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید .

فلسفه شیرآلات kwc

 

شیرآلات kwc با توجه به بحران الگوی مصرف آب در کشور ، ضرورت احداث کارخانه ای مجهز به ماشین آلات پیشرفته و با استاندارد های بالا که توانایی تولید شیرهای کم مصرف،با کیفیت و طراحی چشمگیر که دارای استاندارد های ملی باشد را ایجاد کرد .

انواع محصولات تولیدی شیرآلات kwc

 

شیرآلات kwc ایران در حال حاضر تولیدکننده شیر آلات ساختمانی ، شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ، شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات الکترونیکی می باشد . شما می توانیدبرای خرید شیرآلات kwc به سایت ساختمان صنعت مراجعه کنید و با مقایسه محصولات مختلف ، انتخاب مناسب خود را انجام دهید .

همچنین میتوانید برای خواندن کامل این مطلب به سایت منبع ماوی هام مراجعه کنید

https://maviham.com/blog/review-of-the-best-kwc-faucet-models-introduction-of-8-best-models/

 
مجله خنیاگر...
ما را در سایت مجله خنیاگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی طهماسب بازدید : 268 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 19:19

گربه ایرانی

گربه پرشین

انواع گربه پرشین یا همان نژاد گربه های ایرانی، یکی از پرجمعیت‌ ترین، کهن‌ ترین و البته جذاب ترین نژادهای گربه در دنیا محسوب می‌شود.آنها یکی از نمادهای فرهنگی ایران در میان جهانیان نیز به شمار می‌آیند.در این نوشته قصد داریم تا شما را با این گربه دوست داشتنی و اصیل ایرانی بیشتر آشنا کنیم.

تاریخچه گربه پرشین

گربه پرشین یه گونه‌ی قدیمیه. واسه کسایی که این گربه ی باوقار رو دوست دارن، تعجبی نداره که این زیبای موبلند از مهد تمدن میاد: «مسوپوتامیا» که بعدا به پارس معروف شد و الان به اسم ایران شناخته میشه. احتمالا این گونه‌ی مو بلند به خاطر جهش طبیعیِ به وجود اومده و ظاهر گیراش، توجه نجیب زاده‌ی ایتالیایی و جهانگرد قرن ۱۷، پیترو دلاواله که اولین گربه‌ی موبلند رو تو سال ۱۶۲۶ به اروپا برد، جلب کرد. تو اون زمان، گربه‌ها موهای براق و ابریشمی خاکستری رنگ داشتن اما الان به خاطر گزینش گونه‌ای، پرشین‌ها رنگ‌های جورواروی دارن، مثلا دورنگه (یه رنگ به اضافه‌ی سفید).

تا آخرای قرن ۱۹ میلادی که پرورش و نمایش گربه‌ها رواج پیدا کرد، گربه‌های موبلند که از پارس، ترکیه، افغانستان و دیگر کشورها آورده می‌شدن، به گربه‌های آسیایی معروف شده بودن و با گونه‌ی خودشون جفت‌گیری می‌کردن. تو نمایش گربه‌ی کاخ کریستال تو سال ۱۸۷۱، گربه‌های پرشین هم بین گونه‌هایی بودن که به نمایش گذاشته شده بودن. تو اون زمان، حیوان خانگی مشهوری بودن و به خاطر علاقه‌ی ملکه ویکتوریا به این گونه، علامت مخصوص داشتن. حتی تو اون دوران، وقتی یه آدم مشهور حیوونی رو داشت، نشون دهنده‌ی خواستنی بودن اون حیوون بود.

انواع نژاد گربه ایرانی

از آنجایی که پرورش‌دهنگان گربه ایرانی علاقه زیادی به اختلاط نژادهای مختلف و ایجاد گونه جدیدی از گربه ایرانی داشتند امروزه گربه ایرانی با اسامی متعددی وجود دارد که همگی از خانواده پرشین کت یا همان گربه ایرانی می‌باشند.

گربه پرشین هیمالین

تشخیص این نوع از پرشین‌ها خیلی آسونه چون مشخصا این دسته حاصل ترکیب نژاد سیامی و گربه اشرافی آبی هستش. به این شکل که گربه‌ای با فرم بدنی و صورت پرشین در لباس سیامی به شما تحویل داده می‌شه. بدن این دسته سفید یا حنایی هستش و توی صورتش، دست و پا رنگ‌های شکلاتی، یاسی، آبی، قرمز، کرم، آبی- کرم، یاسی- کرم و … دیده می‌شه. چشم‌های گربه‌ هیمالین اصیل آبی هستند پس اگه قصد خرید پرشین کت هیمالین رو داشتید حتما به رنگ چشم‌هاشون دقت کنید.

نکته: بعضی از تقسیم‌بندی‌ها، گربه‌های اگزوتیک مو کوتاه را بخاطر صورت تختشون، توی دسته گربه‌های ایرانی قرار دادن. همچنین برخی انجمن‌ها، گربه چین‌چیلای مو بلند رو بخاطر پوزه درازترشون که باعث می‌شه راحتر نفس بکشن رو نژادی جدا در نظر گرفتن.

گربه هیمالین

گربه پرشین فنجانی

این نژاد که از انواع گربه پرشین به شمار می‌آید و نسبت به پرشین های معمولی دارای ابعاد و ظاهر کوچک‌ تر و موی نرم‌ تری است، در اثر زاد و ولدهای غیر اصولی به وجود آمده است.

پرشین‌ های فنجانی یا عروسکی از نظر قیمت انواع نژاد گربه، قیمت بسیار بالاتری را نسبت به پرشین های معمولی دارند.آنها زیاد اهل تقلا نیستند و در زمان فعالیت ترجیح می‌دهند تا پاهایشان محکم روی زمین باشد تا اینکه بالا و پایین بپرند.

گربه پرشین فنجانی

برای آشنایی با نژاد ها بیشتر این گربه اینجا کلیک کنید

بهداشت و نگهداری از پوست و موی بدن گربه های پرشین

گربه پرشین ظاهر بسیار متمایز و خاصی دارد. سر بزرگ و گرد، چشم‌های درشت، بینی کوتاه، گونه‌های بزرگ و گوش‌های کوچک مهم‌ترین ویژگی‌های این گربۀ باوقار هستند. سر این گربه روی گردن کوتاه و کلفتی قرار دارد و بدنش ماهیچه‌ای و درشت است. پاهای گربه پرشین کوتاه و کلفت بوده و از پنجه‌های قوی و قدرتمندی بهره می‌برد. دم پرشین کت نیز کوتاه است. اما بصورت کلی در تناسب با سایر اعضای بدنش می‌باشد.

بدن گربه پرشین پوشیده از موهای بلند، ضخیم و درخشان است. موهای پرشین از بالا تا پایین بدنش را می‌پوشانند و در میان پاهای جلویی بلندتر به نظر می‌رسند. همچنین در اطراف گوش و پنجه‌ها این موها بصورت ریش ریش دیده می‌شوند.

موهای گربه ایرانی

موهای بلند این دوست‌هامون باید هر روز شونه بشن اما چرا اینقدر شونه زدن موهاش مهمه؟ همونطوری که گفتیم موهای این نژاد خیلی بلند و زیاد هست. با شونه زدنش کمک می‌کنید که موهایی که در حال ریزش هستن جدا بشن. گربه‌ی شما با لیسیدن خودش از پس اینکار به خوبی بر میآد ولی ممکن هست که گلوله‌های مویی که تشکیل می‌شه رو بخوره و هضم غذاش و در نتیجه سلامتیش با مشکل مواجه شه.

موهای گربه ایرانی

علاوه بر این اگه مرتب به شونه‌ زدن موهاش نرسید، موهاش گره می‌خورن و نمدی می‌شن، همچین فضایی، محیط خوبی برای زندگی کک و حشره‌های موذی دیگه هست. قدم اول توی این انتخاب که می‌تونیم حیوون خونگی داشته باشیم یا نه، مسئولیت پذیریه، پس اگه زمان یا حوصله کافی برای اینکار رو نداریم بهتره وقتی که توی شرایط بهتری هستیم داشتن حیوون خونگی رو تجربه کنیم. خب برای اینکه گربه‌تون به شونه زده شدن عادت کنه باید اینکار رو از ماه‌های اول شروع کنید.

علاوه بر این بعضی‌ها دوس دارن موهای بدن پرشینشون رو کوتاه نگه دارن و یال و کوپال دور سرش بلند باشه به این مدل، مدل شیر می‌گن که نگهداری از موهای بلندش رو راحت‌تر می‌کنه و گربه‌های عزیزتون تابستون‌های خنک‌تری رو تجربه می‌کنه.

علاوه بر این‌ها هر ۶ ماه یکبار گربه‌اتون رو با شامپوی مخصوص حمام کنین. این شامپوهای مخصوص PH  مناسب با پوست گربه رو دارن.

منبع: انیمالکده

https://cattime.com/cat-breeds/persian-cats

http://www.vetstreet.com/cats/persian

مجله خنیاگر...
ما را در سایت مجله خنیاگر دنبال می کنید

برچسب : گربه پرشین , پرشین کت , گربه , نژاد گربه, نویسنده : علی طهماسب بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 2:09

شیرازی‌ها نذرهایشان را با آماده کردن آش سبزی ادا می‌کنند. آشی که گوشت‌ها ریش شده و حبوبات فراوان، جزیی جدا نشدنی از آن به شمار می‌آیند. در این مطلب طرز تهیه آش شیرازی و ریزه‌کاری‌های پخت آن را با شما در میان می‌گذاریم. اگر برای آماده کردن غذای افطار وقت کافی دارید، لذت چشیدن طعم این آش پرخاصیت را از دست ندهید.

خرید سبزی آش

سبزی های مخصوص سبزی اش کدامند؟

سبزی های آش رشته شامل: تره، جعفری، گشنیز، شوید، اسفناج در صورتی که اسفناج در دسترس نبود میتوانید ار برگ چغندر استفاده کنید، در ادامه مطلب بصورت مختصر به خواص هرکدام از این سبزیجات میپردازیم.

برای خرید سبزی آش به صورت اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://begirbepaz.com/product/vegetable-ash/

مواد لازم برای تهیه سبزی آش

گوشت سردست گوسفندی با استخوان 500 گرم

سبزی (تره، ترخان، شوید) 400 گرم

نخود  100 گرم

عدس  100 گرم

لوبیا قرمز  100 گرم

برنج نیم دانه  100 گرم

پیاز  1 عدد

پیاز داغ  3 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه و زرد چوبه و فلفل قرمز  به میزان لازم

ترخان خشک  2 قاشق غذاخوری

مراحل تهیه سبزی آش

حبوبات را از شب قبل خیس می کنیم.آب حبوبات را خالی کرده و دو مرتبه آب تازه روی آنها می ریزیم و با کمی نمک روی حرارت قرار می دهیم تا بپزند.

گوشت را در یک قابلمه دیگر با یک عدد پیاز و کمی زردچوبه و فلفل قرمز و یک لیتر آب روی حرارت قرار می دهیم تا گوشت نیز بپزد. برنج را نیز جداگانه می پزیم.

سبزی ها را پس از پاک کردن خرد می کنیم و کاملاً تفت می دهیم تا بپزند. پس از اینکه حبوبات کاملاً پخت، آنها را به برنج پخته و سبزی ها اضافه می کنیم.

گوشت که کاملاً پخت، آن را از قابلمه در می آوریم و استخوان آن را جدا می نماییم و گوشت آن را می کوبیم و به همراه آبش به آش اضافه می کنیم و می گذاریم چند جوش بزند.

در یک قابلمه کوچک کمی روغن را داغ می کنیم و نیمی از پیاز داغ را به همراه کمی زردچوبه و فلفل سیاه تفت می دهیم تا بوی خامی زردچوبه گرفته شود و آن را داغ در آش در حال جوشیدن می ریزیم.

ترخان را نیز خیس می کنیم و خرد می نماییم و به آش اضافه می کنیم. ⅓ از آش را در ظرف دیگری می ریزیم و آن را کاملاً می کوبیم و سپس به آش اضافه می نماییم.

پس از چند جوش آش کاملاً جا می افتد و می توان آش سبزی شیرازی را در ظرف مناسب کشید و با پیاز داغ تزئین نمود

طرز تهیه سبزی آش

 

نکاتی برای خوشمزه شده سبزی آش

  بهترین گوشت برای این آش گوشت گردن یا گوشت سردست می باشد.

   همیشه برای پخت هر نوع آش مدت زمان زیادی را در نظر بگیرید و در تمام طول مدت پخت آش، از شعله خیلی كم استفاده كنید تا مواد به آرامی بجوشند و آش کامل جا بیفتد.

 گوشت را با گوشتکوب دستی بکوبید و از ریش ریش کردن آن با دست یا خرد کردنش با گوشتکوب برقی پرهیز کنید.

به جای تره، می ‌توانید از تره فرنگی نیز استفاده کنید.

 دقت کنید حبوبات آش به خوبی پخته شوند.

آش باید تا جایی پخته شود که مواد خوب له شده باشند.

  می توانید برای راحتی و زودتر پختن آش بعضی از مواد آش را از شب قبل آماده کنید.

.در مراحل آخر پخت مرتب باید آش را هم بزنید. راز اصلی خوشمزه شدن و کشدار بودن این آش هم زدن آن است

منبع:

کاله

بگیر بپز

https://www.asriran.com/fa/news/716938/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%B4-%D8%B3%D8%A8%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C

مجله خنیاگر...
ما را در سایت مجله خنیاگر دنبال می کنید

برچسب : سبزی اش , بگیر بپز , آشپزی , طرز تهیه, نویسنده : علی طهماسب بازدید : 235 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 1:39